E92 M3 LCI
E92 M3 LCI
Siema,
od jakiegoś czasu rozglądam się za M3 E92. Szukam auta z:
1) Pełną historią serwisową
2) Wersja EU
3) Bezwypadkowego
3) Max+/- 120 000 kilometrów
4) Bez szybra i generalnie im mniej opcji tym lepiej
Jeśli ktoś ma / zna jakiegoś kandydata - prośba o PW / link / kontakt.
THX,
P.
od jakiegoś czasu rozglądam się za M3 E92. Szukam auta z:
1) Pełną historią serwisową
2) Wersja EU
3) Bezwypadkowego
3) Max+/- 120 000 kilometrów
4) Bez szybra i generalnie im mniej opcji tym lepiej
Jeśli ktoś ma / zna jakiegoś kandydata - prośba o PW / link / kontakt.
THX,
P.
Re: E92 M3 LCI
M-DCT czy MT?
Re: E92 M3 LCI
Nie miałem przyjemności jazdy tą generacją - dopuszczam obie skrzynie. Bardziej celuję w dobrą historię / odpowiedzialnego poprzedniego właściciela 

Re: E92 M3 LCI
tylko dodam ze za taka przyjemnosc z carbon dachem na gotowo w PL to od 150tys zl w gore
czy dalej zainteresowany zakupem?
czy dalej zainteresowany zakupem?
Re: E92 M3 LCI
tutaj moja
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html
od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną

od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną

Re: E92 M3 LCI
To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie. Ale to już oczywiście decyzja kupującegoARTX pisze: ↑sob maja 30, 2020 09:22tutaj mojahttps://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html
od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną![]()

Re: E92 M3 LCI
jednak chyba nie wiesz o czym mówisz...

zobacz ceny myślę, że wartych uwagi egzemplarzy bo nikt za bezcen auta któremu nic nie dolega i jest zadbany nie odda

2013 / 239.000 PLN

2013 / 205.000 PLN

2010 / 195.000 PLN

2012 / 179.000 PLN

2012 / 159.000 PLN

moja M3 na tle powyższych akurat jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o nakład $$$
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E92 M3 LCI
To ja tylko dodam że nie masz pojęcia o cenach tych aut.kerson pisze: ↑sob maja 30, 2020 09:38To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie. Ale to już oczywiście decyzja kupującegoARTX pisze: ↑sob maja 30, 2020 09:22tutaj mojahttps://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html
od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną![]()
.
Nie porownuj uszkodzonych aut z USA z przebiegiem 200tyś do europejskich bezwypadkowych z przebiegiem poniżej 100.
Ceny się posypały bo ludzie ściągają złom ale dobrych egzemplarzy jak nie było tak nie ma i ceny od lat bez zmian. U niemców unfalfrei polift przebieg do 100tyś to ceny 40-50tyś euro a przecież nikt nie mówi że Polaczek musi kupić za drogo to Niemiec weźmie chętnie zwłaszcza po serwisie bo u nich to kolejne tysiące euro.
Re: E92 M3 LCI
Hej, z uwagi na urwanie głowy dopiero siadam do tematu - ledwo co @emski85 odpisałem.
Z tego co widzę będę musiał zweryfikować wymagania - choć Bombla piękna to przekracza budżet, pomimo już zrobionych panewek. Zakładamy ok 120-130 TPLN...
Przede wszystkim dopuszczam wersje pre-LCI, przebieg też luzuję - ale tutaj wszystko zależy od stanu. Nadal zależy mi na EU wersji z pełną historią.
Tak w zasadzie wymagania są płynne, bo szukam 3. auta dla rodziców, po skasowaniu poprzedniego BMW mojej mamy przez mechanika na jexdzie testowej to w zasadzie ona będzie nim codziennie jezdziła, max 5 tkm rocznie. Ja pomagam im wyszukać kandydatów
BTW - widzę, że manuale chodzą sporo taniej generalnie - ciekawe czy będzie jak z E46, tj. był hype na SMG a teraz najbardziej szuka się wersji z manualem.
Dzięki za odzew!
Z tego co widzę będę musiał zweryfikować wymagania - choć Bombla piękna to przekracza budżet, pomimo już zrobionych panewek. Zakładamy ok 120-130 TPLN...
Przede wszystkim dopuszczam wersje pre-LCI, przebieg też luzuję - ale tutaj wszystko zależy od stanu. Nadal zależy mi na EU wersji z pełną historią.
Tak w zasadzie wymagania są płynne, bo szukam 3. auta dla rodziców, po skasowaniu poprzedniego BMW mojej mamy przez mechanika na jexdzie testowej to w zasadzie ona będzie nim codziennie jezdziła, max 5 tkm rocznie. Ja pomagam im wyszukać kandydatów

BTW - widzę, że manuale chodzą sporo taniej generalnie - ciekawe czy będzie jak z E46, tj. był hype na SMG a teraz najbardziej szuka się wersji z manualem.
Dzięki za odzew!
Re: E92 M3 LCI
--==maly==---- pisze: ↑sob maja 30, 2020 11:44To ja tylko dodam że nie masz pojęcia o cenach tych aut.kerson pisze: ↑sob maja 30, 2020 09:38To Ja tylko dodam, że ciężko również o M3 (nawet bardzo zadbane,a rynek mam trochę sprawdzony) w tak wysokiej cenie. Ale to już oczywiście decyzja kupującegoARTX pisze: ↑sob maja 30, 2020 09:22tutaj mojahttps://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ca ... CKFzf.html
od siebie dodam, że będzie ciężko znaleźć równie zabraną i doinwestowaną![]()
.
Nie porownuj uszkodzonych aut z USA z przebiegiem 200tyś do europejskich bezwypadkowych z przebiegiem poniżej 100.
Ceny się posypały bo ludzie ściągają złom ale dobrych egzemplarzy jak nie było tak nie ma i ceny od lat bez zmian. U niemców unfalfrei polift przebieg do 100tyś to ceny 40-50tyś euro a przecież nikt nie mówi że Polaczek musi kupić za drogo to Niemiec weźmie chętnie zwłaszcza po serwisie bo u nich to kolejne tysiące euro.
Kolego, jakieś tam pojęcie mam ;-). I nie porównuję uszkodzonych z USA, bo sam kupowałem EU z przebiegiem 72k. na oryginalnym lakierze.
I chyba trochę rynek przyznaje mi racje, bo te "perełki" po 160-170 tys. PLN jakoś dziwnie stoją po pół roku i nadal są do sprzedaży

Re: E92 M3 LCI
Polift? Pokaż jakieś foto. Jeśli to nie tajemnica to napisz przy okazji jaka była cena.kerson pisze: ↑sob maja 30, 2020 15:07Kolego, jakieś tam pojęcie mam ;-). I nie porównuję uszkodzonych z USA, bo sam kupowałem EU z przebiegiem 72k. na oryginalnym lakierze.--==maly==---- pisze: ↑sob maja 30, 2020 11:44To ja tylko dodam że nie masz pojęcia o cenach tych aut.
Nie porownuj uszkodzonych aut z USA z przebiegiem 200tyś do europejskich bezwypadkowych z przebiegiem poniżej 100.
Ceny się posypały bo ludzie ściągają złom ale dobrych egzemplarzy jak nie było tak nie ma i ceny od lat bez zmian. U niemców unfalfrei polift przebieg do 100tyś to ceny 40-50tyś euro a przecież nikt nie mówi że Polaczek musi kupić za drogo to Niemiec weźmie chętnie zwłaszcza po serwisie bo u nich to kolejne tysiące euro.
I chyba trochę rynek przyznaje mi racje, bo te "perełki" po 160-170 tys. PLN jakoś dziwnie stoją po pół roku i nadal są do sprzedaży.
Re: E92 M3 LCI
jak już wyżej kolega maly napisał


Niemiec jakoś potrafi docenić i woli zapłacić większą kasę za pewne serwisowane auto. Zobacz co się dzieje z cenami e46 jaki jest rozrzut cenowy..
Re: E92 M3 LCI
jeśli szukasz auta z parametrami jak podałeś w pierwszym poście to przy tym budżecie nie znajdziesz pewnego LCI, więc radziłbym szukać pre-LCI a pewnego.
Re: E92 M3 LCI
Wg mnie to jest tak:
- poniżej 100k widziałem same szroty - z takiej czy innej przyczyny. Nie widziałem nigdy normalnego e92 poniżej 100k
- 100-130k ma sens tylko przedlift, przy czym min. za jakiś sensowny egzemplarz to jest 110k (bez gwarancji, że taki będzie)
- 130-140k zaczynają się jakiekolwiek mądrzejsze polifty, nabierając sensu tak naprawdę powyżej 140k
- 140-180k to są zadbane egzemplarze LCI, z umiarkowanymi przebiegami, im wyżej górnej granicy tym bardziej bezwypadkowe, itp.
- powyżej 180k j.w. ale muszą mieć coś ekstra - np. ostatnie roczniki, niski przebieg, pierwszy właściciel, drogie dodatki, itp.
Być może powypadkowe US można kupić korzystniej no ale kto co woli.
- poniżej 100k widziałem same szroty - z takiej czy innej przyczyny. Nie widziałem nigdy normalnego e92 poniżej 100k
- 100-130k ma sens tylko przedlift, przy czym min. za jakiś sensowny egzemplarz to jest 110k (bez gwarancji, że taki będzie)
- 130-140k zaczynają się jakiekolwiek mądrzejsze polifty, nabierając sensu tak naprawdę powyżej 140k
- 140-180k to są zadbane egzemplarze LCI, z umiarkowanymi przebiegami, im wyżej górnej granicy tym bardziej bezwypadkowe, itp.
- powyżej 180k j.w. ale muszą mieć coś ekstra - np. ostatnie roczniki, niski przebieg, pierwszy właściciel, drogie dodatki, itp.
Być może powypadkowe US można kupić korzystniej no ale kto co woli.